divendres, 7 de març del 2008

De mica en mica

Del "de mica en mica s'omple la pica" en faré el meu estandard... No es pot començar un bloc amb presses.

Primer caldrà saber si estic fent un bloc o un blog. Segons l'Enciclopedia Catalana estic fent un bloc, però també sé que, estic ferint algunes sensibilitats si no ho escric amb "g". Per no parlar de totes els derivats possibles: blocaire, bloquera... I si la faig composta??? blocaddicte, bloggosfera (aquí tendeixo a repetir la "g"). De moment em quedo amb bloc. No per res, m'agrada més.

A part, hi ha tota la qüestió tècnica i aquí si que necessitaré un padrí/na que m'acompanyi!Però com que no tinc pressa, nirem fent... de mica en mica.

De moment, faré un canvi d'imatge. Així, d'entrada, em va semblar que la noia que reposava el cap sobre el mirall, semblava serena, reposada... però en realitat quan la mires a distància, més que la dona del mirall, sembla la dona bicèfala i a mi, això, em fa angúnia... o sigui, que la canvio i punt. Per tant:

Diguem adéu a la bicèfala:



Donem la benvinguda a la caudellunes: